„Jeśli nie ma cię w social media – nie istniejesz”. O tym zapewne wie już od dawna każda stylistka, która chciała wypromować swój salon i markę. Jednak wiedza o potrzebie obecności w social media nie zawsze przekłada się na skuteczną praktykę i efektywne działanie w sieci. Ewa Wypchło i Karolina Jochan, Instruktorki Mistero Milano z wieloletnim doświadczeniem w promowaniu własnego salonu, w trakcie swojej rozmowy przekażą Ci wiedzę, dzięki której Twoje działania w Internecie przełożą się nie tylko na lepsze zasięgi ale i wyniki finansowe w salonie.
Czego jeszcze dowiesz się z podcastu:
- Jakie medium będzie najskuteczniejsze w promocji salonu?
- Czy warto „być” w każdym serwisie społecznościowym?
- Jak różnicować swój przekaż w zależności od medium?
- Co promować a czego nigdy nie pokazywać w sieci?
- Jak napisać dobry post i skąd czerpać inspirację?
- Jak często i w jakich godzinach publikować?
- Czy przeznaczać dodatkowy budżet na płatną promocję?
Mamy nadzieję, że dzięki rozmowie dwóch doświadczonych praktyków meandry social mediów są już dla Ciebie o wiele bardziej zrozumiałe. Przede wszystkim pamiętaj, że obecne trendy w znacznej mierze wymuszają przekaz w formie video. Dlatego warto abyś w pierwszej kolejności przełamała ewentualny strach i wstyd i nauczyła się mówić do kamery – nawiązała żywią wieź z osobami, które są zainteresowane zarówno Twoim salonem jak i ułamkiem Twojego życia prywatnego.