Zapewne marzeniem każdej stylistki jest grafik zapełniony sympatycznymi i życzliwymi klientkami, w towarzyskie których stylizacja przebiega w miłej atmosferze. Zdarza się jednak czasem, że trafiamy na tzw. trudnego klienta, którego wizyta może przyczyniać się do wielu sytuacji stresowych. Jak nauczyć się radzić sobie w momentach kryzysowych i okiełznać klienta, który przysparza nam problemów? Instruktorki Mistero Milano z wieloletnim stażem w obsłudze klientów i prowadzeniu szkoleń – Ewa Wypchło i Karolina Jochan porozmawiają o wszystkich typach klientek, z którymi przyszło im się mierzyć w trakcie wykonywania stylizacji.
Czego jeszcze dowiesz się z podcastu:
- Jakie są typy trudnych klientów?
- Jak radzić sobie z ciągłymi spóźnieniami klientek?
- Jak pomóc wybrać kolor klientce, która nie może się zdecydować na żaden odcień?
- Dlaczego nie powinnyśmy oceniać stylizacji wykonanych w innych salonach?
- Rozmawiać z klientka czy milczeć?
- W jaki dzień najlepiej wykonywać stylizacje u panien młodych?
Mamy nadzieję, że dzięki rozmowie dwóch doświadczonych praktyków nauczysz się z rozsądkiem i zrozumieniem podchodzić do wszystkich typów klientek, z którymi masz do czynienia. Pamiętaj, że każda klientka to nowe doświadczenie a praca stylistki to praca z ludźmi i ona zawsze będzie się wiązała ze ścieraniem się różnych osobowości i charakterów. Zawsze jednak miej szacunek do klienta bo to on daje Ci pracę!