Zastanawiasz się jak powinna wyglądać pierwsza i każda kolejna wizyta Klientki w salonie? Chcesz obsługiwać swoje Klientki w sposób profesjonalny i przyjazny? Zależy Ci aby stworzyć w swoim salonie sympatyczną atmosferę i sprawić, że każda Klientka poczuje się w pełni dopieszczona? Instruktorki Mistero Milano z wieloletnim doświadczeniem Ewa Wypchło i Karolina Jochan wskażą Ci najistotniejsze elementy obsługi Klienta – od zarezerwowania przez niego wizyty w salonie po opuszczenie go po wykonanej usłudze.
Czego jeszcze dowiesz się z podcastu:
- Ile czasu zarezerwować na Klientkę?
- Jak przygotować swoje stanowisko pracy?
- Jakie pytania zadać przed wykonaniem usługi?
- W jakich sytuacjach odmówić wykonania usługi?
- Czy zawsze rozmawiać z Klientkami czy pracować w ciszy?
- Jaką rolę w obsłudze Klienta pełnią serwisy internetowej rezerwacji?
Mamy nadzieję, że dzięki rozmowie dwóch doświadczonych praktyków wzniesiesz poziom obsługi w swoim salonie na wyższy poziom. Pamiętaj, że przede wszystkim jego wizytówką jest Twoja praca i to z jakimi stylizacjami wychodzą od niego Klientki. Pracuj tak aby nie trzeba było używać photoshopa! Jeśli do tego obdarzysz swoje Klientki szacunkiem, zaufaniem i przyjacielskim nastawieniem – sukces gwarantowany!